Äntligen får jag plugga!

2012-06-14 / 11:48:22 Vardag / 0kommentarer
Är ledig från tentavaktande och har vigt hela dagen åt att plugga, yeay! Har gjort klart övningsuppgifterna i Webbutvecklingskursen, har påbörjat uppgift 1 i Digitala bilder och skickade faktiskt in första examinationen i CSS-baserad webbdesign igår så nu pillar jag lite med övningsuppgifter i den kursen :) På det hela tycker jag att det rullar på bra, lite besviken på webbutveckling eftersom vi inte har fått några riktiga inlämningar än och det har snart gått två veckor! Men men, får köra på i de andra två kurserna istället :) Är riktigt roligt och igår på jobbet längtade jag verkligen efter att få sitta och plugga ;) Kan ju säga att det är jag i nötskal, en riktig plugghäst :D



Fick sitta med två datorer för att kunna läsa instruktionerna samtidigt som jag jobbade i Photoshop, det här kallar jag multitasking ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12