Back in Sweden

2011-03-14 / 06:46:03 Vardag / 0kommentarer
Då är man åter tillbaka i kalla Sverige! Anlände till Landvetter runt tolv i lördags efter en relativt smärtfri resa. Därifrån togs en buss in till centralstationen i Gbg och sen ett tåg till mitt älskade och saknade Varberg <3
Väl framme tog jag min megatunga väska och släppade den genom duggregnet hem till Terese där både Tereseoch Corinne väntade :) Det blev ett kärt återseende med massa prat, lite omelett och ett försök till en tupplur. Klockan 18 åkte vi och hämtade upp Madde efter hennes jobb, sen köpte vi massa godsaker på Coop innan vi styrde kosan mot kvällen slutdestination, Corinne! Där blev det matlagning (jag var väl inte till världens största hjälp, men jag hällde iaf upp chipsen i skålar.. :P), Melodifestivalen (som jag halvt sov mig igenom) och en kort titt på Pineapple Express. Jag gick och la mig runt elva och sova till nio morgonen efter, riktigt skönt att få så mycket sömn!

Mindre sömn blev det däremot i natt. Gick och la mig runt halvtio och jag tror att jag somnade rätt snabbt, sen vaknade jag 01.48 och sedan dess har jag inte lyckats somna om, jetlag är ju underbart! Känner att jag verkligen inte är med i mitt huvud så pluggandet jag tänkt göra idag kommer nog gå lite sisådär... Ska spara all energi till anställningsintervjun jag ska på idag! Så ska jag se till att hålla mig vaken länge idag också så borde jag kunna sova kommande natt, hoppas jag....


Såhär känner jag mig just nu...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12