Solsidan

2011-01-16 / 22:39:33 Vardag / 1kommentarer
I fredags var det tenta, det känns som att det gick riktigt bra :) Efteråt blev det ett två timmars Zumba-pass, innan det blev fixande inför After Ski-förfesten (som jag inte gick på), istället blev det inflyttningsfest hemma hos Terese, så mysigt så! Oscars var ovanligt packat för att vara en fredagkväll, men det var skoj ändå :) Blev en liten promenad hem i en snöstorm mitt i natten, det var mindre skoj...
På lördagen styrdes kosan mot Lerum där det blev mys med Susanne och Fredrik med familj och även med min familj minus Gabbie. Blev en liten hej då-helg eftersom de åker till Australien den 23:e januari. På söndagen var det kalas för Alicia, som vanligt var det trevligt sällskap och riktigt god mat. Fick med mig lite skidor hem som jag ska ha nästa vecka i Bad Gastein. Kommer bli en fullkomligt awesome vecka!!
Blev givetvis Solsidan nu ikväll. Jag missade första säsongen, men det verkar inte ha gjort så mycket, hängde med rätt bra ändå :)
Nu blir det sova för imorgon börjar mina nya kurser!

Solsidan är ett bra program. =)

2011-01-17 18:26:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12