Good Feeling

2011-12-19 / 15:25:15 Vardag / 0kommentarer
Har haft en toppenbra helg som började i fredags med matlagning på Längan. Det var jag, Johanna, Oskar, Christoffer och Johannes som gjorde en riktig gourmémiddag, drack lite vin och bara tjötade :) På lördagskvällen var det Julmys hemma hos Ruben och Maria. Så himla mysigt att ha en sista kväll att hänga med alla innan vi åker hem för att fira jul och nyår. Det bjöds på massa gott julfika, vi lekte julklappslek och såg Tomten är far till alla barnen. Men det bästa av allt var att Micke kom hem i helgen!


Idag har jag varit på en arbetsintervju för Posten och jag fick jobbet :D Så nu ska jag jobba extra som brevbärare! Efter intervjun lämnade vi Varberg och begav oss mot Jönköping där det blir några dagar med jobb som tentavakt och kanske lite plugg innan vi far vidare till Falköping.
Dagens låt: Good Feeling - Flo Rida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12