Body Shopping

2011-12-01 / 16:52:19 Vardag / 0kommentarer
Fortfarande lite småsjuk vilket resulterade i att jag inte var superpigg på föresläsningen idag :/ Bestämde mig för att ta en sväng förbi Body Shop på vägen hem, var nämligen klubbdag där idag och så hade jag fått presentkort där när jag fyllde år samt att jag hade två bonuscheckar :)

Kom därifrån med rengöringslotion, nattcreme, rosa/lila ögonskugga, primer, läppbalsam, kajalpenna, en julstrumpa (som man fick när man handlade för över 500 kronor) och ett roll-on läppglans (som man fick för att man var medlem)! I julstrumpan låg det duschcreme, body scrub, en mascara och ett läppglans :) Efter att ha dragit av för mitt presentkort, bonuscheckarna och rabatterna hamnade slutsumman på enast 265:-! Var egentligen värt 1500:- så jag var väldigt nöjd med alla mina inköp och dagen blev något roligare ;D

Har lyckats äta en riktigt stor middag (wieee) så nu mår jag ännu bättre och snart är det styrelsemöte. Alla ska ha med sig lite julfika eftersom det blir sista mötet innan jul, blir nog väldigt mysigt :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12