What are words

2011-04-25 / 08:07:48 / 2kommentarer
Chris Medina är en av de mest fantastiska människorna som jag har hört talas om. Han förlovade sig med sin flickvän, Juliana, efter att de hade varit tillsammans i 8 år och de hade bestämt sig för att gifta sig 2 år senare. Några månader innan bröllopet var Chris fästmö med i en olycka och hon hamnade i koma. Hon vaknade upp en månad senare men på grund av allvarliga skador på hjärnan så har hon svårigheter med att blanda annat gå och prata. Chris har aldrig haft en tanke på att lämna Juliana, speciellt inte "when she needs him most". För att visa sin kärlek till henne har Chris spelat in den här låten. Det är en av de vackraste och sorgligaste jag någonsin har hört!

Chris Medina - What are words



Om ni vill veta mer om Juliana finns det en Facebook-grupp som heter For Juliana.

Hej SS :) Inser att det var otroligt längesen vi hördes eller sågs nu. Kommer du till fkp någonting i maj? Säg till isf, för det vore så kul att träffa dig!



Hoppas du inte tycker att jag utnyttjar dig nu, haha..men jag måste ändå fråga om du fortfarande har lust att fixa min blogg? Jag vill så gärna börja blogga igen, men den ser så tråkig ut att jag blir deprimerad varje gång jag går in typ. Nu vet jag precis hur jag vill ha den och det är en väldigt enkel (tror jag) design, så om du har tid och ork får du hemskt gärna greja med den. men bara om du vill såklart :) helt upp till dig :) jag kan åtminstone skriva hur jag har tänkt mig, så kan du fundera på saken..



man kan väl säga att jag skulle vilja ha en blandning av jennifer eriksson, annie och stina lees blogg. http://www.jennifer89.blogg.se/

http://www.amtc.blogg.se/

http://stinalee.se/



Jag skulle vilja kunna få lika stora och breda bilder som i jennifers och annies blogg. dvs..en bred blogg :D

* samma teckensnitt typ..som jennifer, fast lite större..men ändå inte stort. men kanske ett snäpp större än jennifers.

både du och stinalee har katergori, tid o.s.v ovanför inlägget och det tycker jag är jättesnyggt, så så skulle jag också vilja :) och även att rubriken sitter ovanför..som på din :) så som rubriken sitter hos stinalee är ocskå snyggt, så det spelar egentligen ingen roll.

Som header skulle jag nog vilja att den liknade stinalees..med några få bilder och alla kategorier att välja mellan..jennifer har ocskå sina kategorier högst upp, fast under sina bilder. fast så som stinalee har är jättefint tycker jag..så jag skulle gärna ha precis så egentligen..kategorier, mitt namn, och bilder. äh, man skulle lika gärna kunna kopiera den..stilen på mitt namn också..haha. eller är det dålig stil? :P tror inte hon bryr sig.

Sen vill jag skriva i svart färg med vit bakrund. jag har funderat lite på om jag vill ha bloggen med helvit bakrund eller bara där man skriver, men tycker nog faktiskt att det är snyggare så som du, stinalee och jennifer ha det. men då vill jag ha en jätteljus färg..typ jätteljusgrått :)

man skulle kunna använda den gråa färgen till ett streck mellan varje inlägg typ :) och även som färg på akriven, länkarna o.s.v..på höger sida..ah, som du har det helt enkelt :)

Sen en liten ruta med min profilbild och där det står lite om mig :)



om du är sugen på detta, så säg gärna till :) så skickar jag fyra bilder och mitt lösen..vore supersnällt och vill du ha en slant för det ger jag gärna det också..är så galet bloggsugen!! hoppas du fick en någorlunda bra bild av hur jag skulle vilja ha det :)



och hoppas du mår superbra!

kram <3

2011-05-02 11:49:17
Lisa

underbar men sorglig låt <3

2011-05-14 20:30:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12