Lovely Varberg!

2011-04-10 / 18:26:34 Vardag / 0kommentarer
Nu känner man verkligen att våren är här! Har sett flera personer gå ute i t-shirt (lite tidigt kanske..), flera stycken som åkte longboard, jag frös inte om mina händer trots att jag inte hade några vantar och jag känner mig allmänt lycklig och väl till mods när jag är utomhus <3 Det är så underbart att se när alla växter börjar kika fram ur marken och knopparna på träden :) Bör ju också börja med mina allergimediciner snart, enligt min kära släkting som jobbar inom vården är jag redan tre veckor sen... oops :/ Så det är väl bara att sätta igång!

Efter en helt underbar vistelse i Falköping är jag åter i Lovely Varberg, det stället som jag också kallar hem. Lite konstigt ändå, jag åker hem till Fkp och hem till Vbg.. ganska skönt att ändå ha två hem trots allt :)
Nu ikväll blir det iaf räk- och filmkväll med Madde :D Var alldeles för länge sedan nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12