WEST Coast Pre Party

2010-09-04 / 14:00:05 / 0kommentarer
Omg, vad kul det var igår, hela dagen!! Till att börja med hade vi en riktigt intressant föreläsning i projektledning. Efteråt satt vi i de grupperna som vi bildat och spånade på ideér på olika projekt som man kan ha, jag tror att vårat kan bli riktigt bra och roligt! Efter skolan sa jag hej då till Madde som ska åka hem till Stockholm över helgen. Kändes lite konstigt att cykla hem själv, har redan vant mig vid att ha sällskap, men hon kommer hem på söndag igen som tur är :)
Väl hemma tänkte jag städa men det gick inte så bra så jag fixade till mig och åkte till Johanna och satt och tjötade lite innan Corinne hämtade oss och vi åkte till studentförfesten som WEST hade anordnat. Den var på skolan vilket kändes lite konstigt, haha. Var rätt så mycket folk där, många eventare vilket var kul. Det var lite lekar, pingis och kvällens höjdpunkt: glass med strössel :D
Framåt tolv gick vi iväg till Oscars, alla som är medlemmar i WEST får gratis inträde där innan tolv vilket är toppen! Så skönt att slippa betala 120 kronor varje gång man ska dit för vi lär hänga där i vinter. Så himla kul och helt okej musik också. Klockan två var det dags för mat och våra underbart snälla 2:or tog med oss till den bästa pizzerian i stan. Där lyckades jag och Johanna få en halv kebabrulle gratis vilket räckte till oss båda, inte helt fel! Sen var det bara att hämta cykeln och ta sällskap med två klasskompisar tillbaka till Apelviken.
Sjukt kul kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12