Kanelbulledagen

2010-10-04 / 18:01:40 Vardag / 1kommentarer
Idag är det Kanelbullns dag, eller Kanelbulledagen som jag och Emma döpte om den till :P Vi satt och sålde bullar i studentarean i några timmar idag medans vi tjötade med folk och smed planer inför våran resa till Bad Gastein nästa år :D Jag har även fått upp ögonen för att pärla på pärlplattor igen, så det kommer bli pärlkväll någon gång framöver, yey! Efter att bullarna tog slut satt jag och försökte plugga lite projektledning men det gick sisådär, prata är ju så mycket roligare.
Klockan 16 var det dags för min nya drog, träning! Det är så sjukt kul att träna och jag får så sjukt mycker mer energi! Så nu ska jag se till att hålla den här rutinen :) Idag var det Step Styrka som stod på programmet. Även fast det var kul så saknar jag Body Stepen från Fkp..! Nu blir det mat och sen ska jag och Madde kolla på film :)


karoline

Ja fkp steppen är svår att slå. Ska köra idag för första gången sedan du å jag tränade. Måste ta tag i det nu igen. Har haft en välldans oflyt det senaste halvåret men hoppas på att det vänt nu.

Saknar dig! KRam

2010-10-05 10:37:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12