Ripcurl

2010-03-15 / 00:19:39 Australien och USA 2010 / 1kommentarer

Vadret i Blue Mountains var inte det basta precis, det regnade nastan hela tiden men vi fick en liten skymt av de tre systrarna nar molnen lattade lite. I veckan har jag varit i Sydney en dag for att kolla lite pa sevardheter och shoppa, tyvarr regnade det da ocksa sa jag ska aka tillbaka nagon annan dag har jag tankt.
Har aven halsat pa min syssling Sofie som bor i Deewhy, ligger lite norr om Sydney. Det var riktigt trevligt. Hennes foraldrar ar har och halsar pa nu ocksa. Ska formodligen aka tillbaka en till svang innan jag lamnar Australien. Men forst ska jag aka pa en lara dig surfa-resa langs med guldkusten upp till Byron Bay :D Ska bli superkul, men jag far se lite hur det kommer ga med surfningen.. Har provat att bara ligga pa Sofies brada och paddla och det var svart at halla sig kvar pa den, nu ar det meningen att jag ska sta upp ocksa! Men det blir nog roligt anda oavsett hur det gar. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska gora, kanske aka upp till Surfers Paradise eller Fraiser Island (?), far se lite helt enkelt. Pa vagen tillbaka till Avoca ska jag iaf halsa pa Janelle och se hur hon har det.
Nej, nu ska jag ivag pa min forsta surflektion, tankte att det kan vara bra att ha haft en innan jag aker ivag iaf...





Tack så jätte mkt för kortet.

Blev såååå glad! Saknar dig! Kram

2010-03-19 21:39:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12