Beachen <3

2010-03-21 / 06:16:49 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
Igar chillade vi pa stranden hela dagen :) Lag bara pa magen sa jag lyckades branna hela baksidan av benen, ryggen och axlarna, inte kul! Pa kvallen var det BBQ pa hostelet, inte den basta jag varit pa kanske, men det var trelvigt anda. Alla svenskarna + de 2 norskarna satt vi samma bord och snackade ett bra tag. De flesta var helt slut efter resan sa det blev tidig sanggang for nastan alla, bara Jakob som gick ut och festade med nagra andra polare.

Idag gick jag en svang genom centrum efter att jag hade kakat frukost och jag hittade en affar med superfina klanningar och linnen, spenderade ca 800 kronor men det var det vart. Efterat var det stranden som gallde igen, solade bara framsidan idag i ett forsok att fa bort den markanta skillnaden som jag hade, lyckades nagorlunda bra. Brande iofs knana idag, hur man nu lyckas med det...

Nu har vi precis kakat lunch och handlat mat tills ikvall. Eftersom det ar min sista kvall i Byron och Emmas sista kvall i Australien sa ska vi ha lite partaj. Ska bli sa trevligt sa :)

Dags att kila vidare. xo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12