Min stackars vänstra armbåge

2010-01-25 / 22:31:56 / 1kommentarer
Just nu har jag ont ÖVERALLT! I mina vader, i mina lår, i min rumpa!, i min rygg, i min mage, i mina axlar, i mitt huvud och i min vänstra armbåge, det sistnämnda är värst.. Vet inte riktigt vad jag har gjort i min armbåge, vaknade någon gång inatt av att den värkte något fruktansvärt och imorse kunde jag knappt räta ut armen. När jag väl har den i ett stabilt läge, antingen helt sträckt eller helt böjd går det utmärkt men rörelsen mellan dessa två lägen är inte särskilt smärtfri. Det blev lite bättre under dagen när jag höll igång och rörde på den och på Body Balancen kände jag inget alls men nu börjar det bli värre igen. Kan bero på armhävningarna vi gjorde på fysen på fotbollsträningen igår (ja, jag har börjat spela fotboll, tro det eller ej..), fast det vore konstigt eftersom jag aldrig har känt av det tidigare när jag har gjort armhävningar. Kanske har sovit på något konstigt vis, hur som helst vill jag att det ska gå över. Resten av mina värkande kroppsdelar beror definitivt på fotbollsträningen, och konditonen som jag körde idag och Body Balance passet jag var på förrut. Men det är normal värk som man ska ha, som inte är farlig. Man känner att man lever då ;)
Body Balancen var riktigt rolig, även fast det var svårt, har inte kört den här releasen tidigare. Det är så skönt när man är klar, jag känner mig alltid så avslappnad och lugn :)
Nej nu är det dags att sova. Imorrn är jag ledig och jag ska ta det lugnt och inte göra något alls fram tills halv sju, då är det Body Step :D
Puss och godnatt!


Farmor

Hej

2010-01-30 14:41:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12