Drop Dead Diva in my <3

2010-01-11 / 00:26:51 / 0kommentarer
Borde borde borde sova, är verkligen helt slut, kan knappt hålla ögonen öppna! Men samtidigt vill jag vara uppe så jag kan kolla mer på (för tillfället) världens bästa serie, Drop Dead Diva <3 Det är typ en drog, ju mer jag kollar desto mer vill jag fortsätta kolla, se vad som händer på nästa avsnitt och nästa och nästa... Det är något med den serien som tilltalar mig enormt, det kan vara Jane (Deb) som är så underbar eller så är det konflikten mellan Jane och Deb, vem sak ta störst plats, eller humorn som blandas med sorgen eller så är det för att jag vill veta om Jane kommer kunna berätta för sin stora kärlek och "före-detta pojkvän" att hon egentligen är Deb i en annan kropp, kommer Stacey inse att hon vill ha Fred och kommer Kim sluta tafsa på Grayson!!? Jag vill bara veta mer!!

Ska bara kolla ett avsnitt till sen ska jag sova, jag lovar..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12