Sweet Home Alabama

2010-04-07 / 23:22:00 Australien och USA 2010 / 2kommentarer

Anlände till LA ungefär samma dygn och tid som jag lämnade Sydney, Australien. Hade alltså färdats "bakåt i tiden" typ.. Tog mig iaf från flygplatsen till hotellet, The Crowne Plaza. Jag var helt slut men klockan var bara halv två på dagen så jag tyckte att det var lite för tidigt att gå och lägga sig. Tog mig ett bad och kollade på tv ett litet tag innan jag för första gången i mitt liv beställde room-service. Jag var alldeles för trött för att gå ner och äta så jag betsällde upp en pizza till rummet som jag åt medans jag kollade på Bruce den allsmäktige.
Helt plötsligt började det knacka i väggarna och dörren till badrummet började röra på sig, tog ett litet tag inna jag fattade att det var en jordbävning! En väldigt liten sådan men ändå, jag blev skitskraj!
Efter min omtumlande och utröttande resa och dag så kände jag att det var dags att sova, klockan var ca fem på eftermiddagen. Jag vaknade tre timmar senare och kunde inte somna om så jag kollade på tv hela natten och beställde min andra omgång room-service, fanns ju inget annat att äta! Klockan tre på natten packade jag ner allt och gick ned för att ta bussen till flygplatsen. Åkte från LA till Denver och sedan vidare mot Jenny i Birmingham, Sweet Home Alabama :D

Det var såååå roligt att träffa henne igen för första gången på typ 6 månader! Än så länge har vi tagit hand om barn, ätit bagels, åkt en himla massa bil, shoppat ett par gånger, kollat på en lacrosse-match, skedat, ätit värsta stora biten chokladtårta, skrattat, pratat, flummat, lekt kurragömma, varit på college och mycket mer. Jag har dessutom köpt mig en systemkamera :D En Nikon D5000, verkligen glad tjej!
Bilder kommer men nu måste vi åka iväg och lämna/hämta barn :)

e.


HEj Har fört över 10000:- till konto Ha det så bra Kram Farmor.

2010-04-09 08:49:31

nice!

2010-04-09 09:03:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12