Sista kvallen i Aussieland

2010-04-03 / 07:14:22 Australien och USA 2010 / 0kommentarer

Bion igar, Clash of Titans, var riktigt bra!! Har i Australien har de inte bestamda platser pa biljetten som i Sverige, man far komma dit tidigt for att kunna fa bra platser och tillsammans, lite knepigt.. Som tur var var det inte sa manga dar igar sa vi fick bra platser hogt upp i mitten.
Idag akte jag med Sofie till hennes jobb pa morgonen. Hon jobbar pa Esprit. Darifran tog jag sedan ett tag in till Wynyard i Sydney. Jag gick och kollade lite i affarer, hittade lite fler presenter :) Blev lite sightsing ocksa, gick till Operahuset och Harbour Bridge, tog en svang genom The Rock. Riktigt mysig stadsdel med enbart gamla hus och tranga, smala grander. En sak som jag gillar med Sydney ar att det ar en stor blandning av allt; olika sorters manniskor, unga och gamla, businesskvinnor blandat med surfare i badshorts, bade dyra affarer och de som ar billigare, nya hus som blandas med nagra gamla, charmiga byggnader, alskar't helt enkelt! Och alla ar sa oerhort trevliga hela tiden. Stamningen ar sa lugn och tillbakalutad, passar for mig som alltid stressar upp mig for allt, har dock blivit battre pa att inte gora det :)
Tog en farja fran Circular Quay till Manly dar Ben hamtade upp mig. Nu pa eftermiddagen har jag surfat, gick lagom bra, lyckades sta upp nagra ganger men det var valdigt svara vagor, ar iaf nojd med min prestation. Jag har packat min resvaska och jag lyckades fa i allt, fragan ar bara hur tung den ar... Hoppas att jag far ta med dem pa planet bara!
Ikvall blir det lite festmiddag eftersom det ar min sista kvall i Australien :'( Kommer verkligen sakna det har underbara landet! Men det gar altid att aka tillbaka, vilket jag kommer att gora :)

e.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12