Full och full? Man kan väl ramla ändå

2010-04-16 / 21:38:54 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
Igår kväll var det fest på college. Jag tänkte att jag kan vara snäll och köra så det blev ingen dricka för mig inte! Vi åkte först till hus 1041, tror jag, där det var typ förfest vilket innebar att killarna spelade tv-spel och vi tjejer (jag, Jenny och Josefin) satt och tjötade, mestadels på svenska. Efter det blev det dricklek och vi spelade svensk musik för dem, bland annat Dansa i neon, en klassiker. De verkade inte gilla detta överdrivet mycket så vi försökte istället lära dem dricklåtar, detta gick aning bättre trots vissa frågetecken runt uttal..
Sedan var det dags att dra till feternityhouset (fick veta att det inte hette sororityhouse (detta är för tjejer) som jag skrev i ett tidigare inlägg) Teta Chi. Där var det ca 15 killar och 3 tjejer, tyvärr fanns det bara en snygg kille (som ser ut som Edward Cullen!!!!!!!!) och han verkar vara hur dryg som helst! Det blev massa tjöt och lite smått flummande innan det var dags att bege sig hemåt eftersom Jenny skulle upp och jobba klockan sex idag!
Trevlig kväll dock lite för många brytna fringrar... go Josefin!
Nu ska jag iväg och hjälpa Jenny med barn:)
Vill även säga ett STORT grattis till min syster Gabriella och hennes pojkvän Benjamin som har förlovat sig! All lycka till er <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12