Dreamcakes <3

2010-04-15 / 03:12:34 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
Igår kväll åkte vi till The Bottle Tree, en uteställe där rätt alternativa människor hänger. Vi lyssnade på ett band som jag inte riktigt minns vad det heter och så satt vi och tjötade med Jennys kompis som också är aupair. Vi träffade en ascool 45-åring som är en crazy gay nanny (hennes eget uttryck), hon tar med sina "barn" på bussturer ner till den dåliga delen av staden (1. man åker inte buss i Birmingham. 2. den dåliga delen är dålig!) och låter dem åka ut till gårdar och kolla på djur (inte så crazy men lite annorlunda ändå, men väldigt bra). Var väldigt trevlig kväll iaf :)
Idag på morgonen hade jag inget att göra när Jenny var på college så jag plattade mitt hår. Tänker alltid innan att det kan väl vara fint med lite annorlunda frisyr men sen efteråt så ångrar jag mig alltid, men men det fick bli lite halvdan frisyr idag helt enkelt, har iaf långt hår :D När Jenny var klar i skolan åkte hon, jag och Josefin till Sloss som är ett gammalt järnverk. Vi gick runt där en stund och kollade lite och tog lite kort.
Efteråt var det affären Dreamcakes som gällde, där köpte vi cupcakes som bestod av chokladmuffins med cokladfyllning och chokladglasyr på med en liten chokladbit, snacka om att jag var i himmelriket!
Sen blev det barnpassning, middag i kyrkan och nu ska vi iväg och äta glass. Jag vet jag äter alldeles för mycket onyttigt men jag måste ju passa på att smaka alla saker som vi inte har i Sverige, vore ju synd att missa något ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12