Baltimore

2010-04-23 / 03:53:56 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
I tisdags var det baseballmatch på kvällen, inte världens intressantaste match, stod 0-0 fram tills nionde (sista) inningen då hemmalaget gjorde en homerun och vann matchen. Efteråt åkte vi till en glassbar där jag köpte jordgubbsglass med kolasås, gummi bears, jordgubbar och grädde i, smaskens!
Igår, onsdag, hängde jag med Karin till hennes engelska lektioner, sen blev det lite film innan det bar av till Ocean City med Karin och Caylin. Vi åkte förbi en outlet på vägen tillbaka så det blev lite shopping trots att jag hade sagt att jag inte skulle köpa något mer, men men, jag har faktiskt plats kvar i väskan!
Idag gick jag upp klockan 05.20 för klockan 06.00 var det fysträning med UMES volleybollare och jag hade fått för mig att jag skulle vara med. Körde på så gott med gick men som vanligt när jag inte har ätit ordentligt innan träning blev jag aningen svimfärdig så jag hoppade över en övning. Åt den godaste frukosten på länge; bagel, bacon, fattiga riddare och pannkakor :) Sa aldrig att den var nyttig...
Kollade på Sex and the city när Karin hade lektion. Klockan 3 begav vi oss mot Baltimore där vi befinner oss nu. Vi bor hos Caylins pojkväns syster en natt sen åker vi till Washington DC imorgon, ska bli kul.
De har både hund och katt här och min allergi vill mig inte väl så jag så jag ska strax gå och lägga mig och hoppas på att det blir bättre imorgon.

Gonatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12