Måndag

2012-11-12 / 17:05:18 Vardag / 1kommentarer
Full rulle idag med fixande hemma på förmiddagen, lite ärenden på stan och sedan fikamöte med en kompis! Nu tänkte jag träna lite, packa inför Växjö och sen slappa framför tvn :) Vädret har för övrigt varit helt fantastiskt idag, tog dock ingen bild men slänger upp en som är någon vecka gammal istället!
 
Resultatet av inlämningsuppgift 4 i Grafisk design

Vilken fantastiskt fin bild!
Jag längtar också till nästa Twilight-film.. dock blir det nog inte förrän i jul, orkar inte se den på franska tror jag! Har ju fortfarande inte läst böckerna.. men snart!;) Jag hoppas allt går bra för dig annars? Jag brukar kika in här rätt ofta. Jättekul med förstahandskontraktet på lägenheten! Vore kul att prata snart tycker jag. Om du får tid någon gång så skulle vi kunna skypea? Kram!

Svar: Tack! :)Hehe, förstår dig! Det gör det för det mesta, lite halvdåligt på jobbfronten dock, men det kommer lösa sig så småningom! Superkul verkligen, du får komma och hälsa på när du är tillbaka i Sverige :D Absolut, jag har ganska fritt och flexibelt schema från och med tisdag nästa vecka så då får vi skypea tycker jag! Megakram!
Emelie

2012-11-13 13:41:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12