"Riktigt" praktikantjobb

2012-05-23 / 09:05:43 Event Management / 0kommentarer
Kände att det kröp i hela kroppen igår och kunde inte sitta still! Så jag tog tag i Kavats förråd och började rensa och strukturera upp, så nu håller jag på med "riktigt" praktikantjobb, hehe ;) Nej, jag tycker faktiskt om att fixa och dona, så det är verkligen inga problem! Extra skönt att få göra något praktiskt med tanke på att all annan ledig tid ägnas framför datorn och examensarbetet. Skickade precis in råmanuset till våra lärare efter ett par dagars filande, riktigt skönt. På tågresorna skriver jag på min reflekterande dagboken och på kvällarna sitter jag och min underbara pojkvän och gör layouten till tidningen, vilket är ganska så pilligt! Men jag har tur som får hjälp, annars hade vi aldrig lyckats!
Nu ska jag återgår till struktureringen :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12