Helgen i kort

2012-07-23 / 11:10:41 Sommaren 2012 / 0kommentarer
Har haft en fullspäckad helg som började i fredags när jag och Micke tog hans pappas motorcykel till farmor och farfar i Hammar. Där gick vi supergod middag och så satt vi och pratade tills klockan började närma sig tolv, riktigt mysigt! På lördagen blev det en tur in till Askersund där vi åt glass och kollade lite på raggarbilar, väl hemma i stugan tog killarna sig an ett problem med motorn på farfars båt medan jag gav mig in bland snåren för att plocka blåbär :) Lyckades få ihop lite grann, men önskar att jag hade haft mer tid på mig. Efter lunchen åkte vi hemåt igen för att svira om till Hawaii-klädsel och åka på fest. Har tyvärr inga bilder då ingen av oss hade några fickor på kläderna (eller, ja, Micke kom på efter halva kvällen att han faktiskt hade tre, men då var det redan försent :P). Igår blev en slappardag hemma och sen på kvällen besökte vi goda vänner och åt sushi och kollade på film, väldigt trevligt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12