I´m a Barbiegirl

2011-11-14 / 21:28:44 / 0kommentarer
I fredags var det dags för den efterlängtade och omtalade 90-talsfesten! Jag menar, vem har inte saknat alla underbara låtar, kläder och danssteg från 90-talet! Eftersom vi ofta har temapartyn så har det här med utklädnad blivit ett måste nästan och alla går in helhjärtat för det, jag och Johanna ville givetvis inte vara sämre ;) Vi tog den vanligaste tjejleksaken från det årtiondet som inspiration, Barbie!

Såhär snygga blev vi ;) Jag hittade faktiskt en exakt likadan klänning som en av mina Barbies hade när jag var liten, helt klockrent!

Vi var ju givetvis tvungna att ha ett pris, men eftersom vi var mellan 10-20 år gamla så körde vi på 50 % rea. (Ursäkta att bilden är uppochned...)

På lördagen blev det Scones-frukost med härliga människor på Längan och sedan tre timmars promenad i strålande solsken ner till Fästningen, längs med strandpromenad, upp till Fyren och sedan upp på ett högt berg innan vi tog oss tillbaka till Längan. Var helt mör i benen efteråt, men det var sååå skönt! På kvällen blev det tacos och film med Hedvig :)

Söndagen ägnades åt att göra ingenting och sedan kom M' hem från sin hemvärnsövning, då vart jag glad :) Vi käkade tacopaj (som belv riktigt god!) och kollade på Seven, mysig kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12