Stay The Night

2010-10-02 / 07:20:16 Vardag / 0kommentarer
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, min dator har flippat ut totalt vilket innebär att jag är datorlös för tillfället.. Just nu lånar jag Maddes dator för att skriva på vår grupps PM-inlämning, klockan är 07.11 och jag har varit vaken ca en timma, kul med tanke på att det är lördag... Peppar mig själv lite med, för tillfället, världens bästa låt Stay The Night - James Blunt.
Idag är en dag fullspäckad med roliga akiviteter, först är det Step Core som ska bli så kul, därefter är det bara hem och packa för att sedan bege mig till Gbg där det ska firas stort för Andreas som fyllde 22 år igår! Det kommer vara allt möjligt blandat folk från bland annat Falköping, Lund och Gbg. Kommer bli epic ;)
Imorgon blir det kalas för Melvin i Lerum, det ska bli mysigt. Nästan hela min familj kommer dit, vilket är underbart eftersom jag saknar dem så mycket!!
Nej, nu blir det mer plugg och kanske lite frukost. Hur lång tid det tar innan min dator är igång igen återstår att se, under tiden jag ska försöka skriva lite när jag har möjlighet helt enkelt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12