Fredag

2010-10-08 / 15:39:20 Vardag / 0kommentarer

Snacka om knäpp dag idag! Hela klassen anlände till skolan för att starta vår föreläsning klockan 10, men då visar det sig att vår lärare inte är där och inte heller går att få tag på. Dessutom är vår gästföreläsare några timmar försenad så vi började inte förens klockan 13. Hade jag vetat det hade jag tagit med mig andra saker att plugga på. Dessutom var tanken att vi skulle få instruktioner inför vår slutgiltiga uppgift i den kursen, men så blev det ju inte! Kändes sådär lagom kul! Så det blev en caffe latte på Espresso House och lunch i väntan på att vi skulle börja. Som tur var såg gästföreläsaren till att hon inte drog över tiden, hon slutade till och med tidigare vilket var skönt. Nu är det snart dags för WEST-idrott, fotboll står på schemat. Efter det ska jag, Maria och Veronica gå på den nya Julia Roberts-filmen, Eat, Pray and Love :) Madde har rekommenderat den starkt så mina förväntningar är riktigt höga! Vi täntke dra till Cheers efteråt och chilla lite, det är trots allt fredag :)
Kan nog bli en riktigt bra dag ändå!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12