Don´t stop believin

2010-05-02 / 18:56:50 / 0kommentarer

Mina sista lediga dagar innan jobbet började igen spenderades: på stan, fotbollsplanen, halvsovande i en soffa tittandes på Avatar, med tårtmästare, i Skövde, hos mina grannar, på förfest, på Plantis, på "efterfest" i brist på annat ord, på Valentino och i min säng.

Dagen efter valborg, då jag för övrigt kom i säng framåt halv fyra-fyra, var det dags för work 9-17. När väckar klockan ringde kvart över 8 på morgonen fattade jag först inte varför jag hade ställt den, men efter några sekunder gick sanningen upp för mig, det var dags för första arbetspasset på två och en halv månad... Var ju lagom trött kan man ju iaf säga. Vart ju inte bättre av att vi sålde plus varenda timma den dagen, en timma var detr hela 7000 plus! Trött som en mört var jag när jobbet var slut men jag var ändå rätt nöjd med min prestation med tanke på omständigheterna :)
Kom hem och kollade färdigt på en film med pappa och Kicki. De hade varit kvar hos grannarna till halv fem-fem någon gång. När jag gick förbi på min väg hem dansade de bugg för fulla muggar, så kul att se! Sen var det fika med Matea, Nathalie och Mickis på Donken och sen strögade vi en stund innan vi åkte hem till Nates nya lägenhet och kollade på Patrioten.

Idag har det också varit massa att göra på jobbet och sista timmen kom det två bussar, kul! På rasten idag åkte jag till Ållevi och kollade på Falköping Uniteds damlag. Hade så gärna varit med och spelat! Vädret har varit helt underbart hela dagen också så det hade ju inte kunnat blivit bättre. Jo om vi hade vunnit.
När jag kom hem var farmor och farfar här. Jag gav dem deras presenter som jag har köpt på resan, de verkade gilla nallen mycket :)
Nu ska jag snart duscha och sen ska jag nog börja lite med min scrapbook medans jag lyssnar på min nya favoritlåt, Don´t stop believin :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12