Disneydags

2010-05-14 / 13:34:56 / 0kommentarer
Har varit sjuk hela veckan i princip. Var hemma från jobbet både i måndags och tisdags. På onsdagen, min lediga dag, började jag känna mig lite bättre. Jag fixade och donade lite mellan filmerna sen på kvällen gick jag och Mickis till Sara och fikade lite. Jag kunde gå till jobbet på torsdagen och som tur var hade vi en någorlunda lugn dag, eller så var det bara mycket personal.. På kvällen började jag känna mig lite sämre igen, satt i soffan och kollade på tv i ca fem timmar innan jag bestämde mig för att här kan jag inte bara sitta så framåt tio tog jag en kvällspromenad till stan och tillbaka. Riktigt skönt ute och massa tid till att tänka..

Imorse när jag vaknade hade jag feber igen så det blev till att stanna hemma från jobbet idag igen. Jag har spenderat mycket tid framför tv:n den här veckan och jag har tagit fram massa gamla Disney filmer och kollat på. Det faktum att de är på videoband och inte dvd tyder på att de är riktigt gamla, vet att en av dem är från 1995 iaf :) Hitills har jag kollat på Snövit, Ringaren i Notre Dame, Alladin och Mästerdetektiven Basil Mus. Hittade tyvärr inte Lejonkungen, Askungen eller Törnrosa som är några av mina favoriter, kanske har dem hos mamma?

Nu ska jag iaf pallra mig ner och fixa något att äta för min mage skriker av hunger för tillfället (har ännu inte orkat fixa någon frukost)! Om cirka en och en halv timma sitter jag på tåget på väg mot Oskarshamn där jag får träffa mamma och min prinsessa första gången på fyra månader! :D Längtar! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12