När vi gräver guld i USA

2010-04-19 / 05:24:38 Australien och USA 2010 / 2kommentarer
Igår var det ROADTRIP till Atlanta som gällde! Där blev det besök på Coca-Cola Factory, köttbullar, prinsessbakelse och godis-inköp på IKEA och lite inhandling av kläder från HM :) Hela bilresan satt vi och sjöng gamla svenska favoriter så som:

Leva livet - Gyllene Tider
Hon är flickan -  Thomas Ledin
När vi gräver guld i USA - GES
Michelangelo - Björn Skifs


På kvällen åkte vi iväg till college för att kolla på konsert med Sisters Hazel, riktigt bra band även fast jag inte kände igen låtarna överdrivet mycket. Pga tidig uppgång så blev det också tidig sänggång, efter lite körkortsteori-pluggande, Jenny ska ta körkort på måndag.
Idag packade jag större delen utav förmiddagen, har köpt så mycket saker så att jag var tvungen att köpa en ny väska och jag har fortfarande lite problem med att få ner allt men jag lyckades efter ett evinnerligt pusslande. Klockan 12 begav vi oss till Oak Mountain som är en nationalpark. Där red vi på hästar genom skogen i en och en halv timme. Det var inte särskilt händelserikt men det var härligt att vara ute i naturen för en gång skull :) Var lite rädd för Paint, den hästen som jag hade, först men efter ett tag gick det bra. Kan ju lät saga att vi var snyggast utav alla som var där i våra jeansshorts och rutiga skjortor, hade vi haft stövlar och hatt så hade vi sett ut som cowboys ;)
Efter det tog vi en sväng till gallerian där jag köpte lite saker åt Lisa från Forever 21, fixade även en liten present till min farmor och farfar. Sen blev det middag på Olive Garden, en italiensk restaurang, kaffe på Starbucks (jag drack min första kaffe, en Cinnamon Dolce Latte med lite socker i, var helt okej faktiskt) och ett besök på Yoghurt Mountain för min del.
Här kommer lite bilder :)

Gabriella

Jag är riktigt stolt över dig för det där med kaffet! <3 Ännu en på vår kaffesida!;)

2010-04-19 20:54:02

Hehe, jag börjar sakta men säkert, tar nog ett litet tag innan jag dricker vanligt kaffe.. ;)

2010-04-20 04:13:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12