Hemma!

2010-04-28 / 23:09:47 / 0kommentarer
Nu befinner jag mig återigen i lilla Falköping i Sverige. Kom hem igår klockan 09.00 svensk tid. Pappa hämtade upp mig på flygplatsen, åh vad glad jag blev över att träffa honom igen! När jag kom hem tog jag tag i att packa upp väskorna som jag har levt i de senaste två månaderna, tog sin lilla tid kan man säga och jag är inte riktigt klar än om jag ska vara ärlig, men nästan iaf. Det svåraste var att få in alla nya kläder i min redan överbelarmade garderob, men jag lyckades till slut. Nu vet jag bara inte vart jag ska göra av mina väskor som jag fick ta ut därifrån..
På eftermiddagen åkte jag upp till McDonalds för att hälsa på lite. Satt och pratade med Elina och Albin ett tag innan jag tog cykeln till affären för att köpa glass till Gabriella och mig. Gud vad det är härligt att cykla, det ska jag börja göra oftare. Nu behöver man ju itne skotta ut cykeln och behöva oroa sig för snö och is längre iaf. På kvällen var det krismöte med fotbollen och efteråt var det träning som jag hoppade över, hade inte sovit på 30 timmar vid den tidpunkten och jag kände inte riktigt för att vara med. När jag kom hem skulle jag och Gabbis äta den inköpta glassen och titta på Sagan om Ringen, en liten tradition som vi har. Tyvärr somnade jag efter tre minuter och pappa fick väcka mig två gånger och säga till mig att gå och sova. Klockan var cirka 20.00...
Sov iaf tills klockan 12.00 dagen efter, vilket är 16 timmar! Har nog aldrig sovit så länge, men det behövdes vill jag lova. Dagen har spenderats på att försöka göra klart allt med packningen, är som sagt inte klar än. Har även laddat över alla bilderna till datorn (vilket tog sin lilla tid), pratat med Kicki, köpt en eller två fotöljer för 1 krona styck, läst läxa med Andreas, köpt ett par fotbollsskor, benskydd samt fotbollsockar, köpt New Moon och en scrapbook.
Nu är det dags att sova igen, natti natti





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12