Dee Why

2010-04-02 / 00:45:12 Australien och USA 2010 / 0kommentarer

Har nu lamnat Avoca Beach och ar hos min syssling Sofie som bor i Dee Why, en mysig forort till Sydney som har en av de finaste stranderna i omradet. Har bara tva dagar kvar innan jag tar flyget till Los Angeles, USA och sedan vidare till Jenny i Birmingham :)

Igar tog jag det ratt lungt, hade ont i huvudet hela dagen sa jag och Sue satt och kollade pa film. Sag Big Fish, riktigt bra film. Sen kom Sandra, Phoebe och Ayrton forbi for att saga hej da. Kommer verkligen sakna dem, de har blivit som min extra familj har i Australien. Tog farjan halv sex fran Ettalong till Palm Beach dar Sofie och Ben hamtade upp mig. Vi akte direkt till en BBQ som deras vanner hade. Riktigt trevligt, synd bara att jag hade sa ont i huvudet... Vi at mat och sedan spelade alla tjejer Wii medans killarna satt ute och pratade, kandes som om det var lite ombytta roller dar.

Idag gick vi upp tidigt for att ga ivag och ata frukost pa ett cafe med nagra av Sofie och Bens kompisar. Var saaa gott, ar fullstandigt proppmatt nu! Senare blir det nog lite surfing och ikvall ska vi ga pa bio :)

e.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12