The Scientist

2009-11-03 / 17:34:41 / 1kommentarer
Jag har kommit fram till att det är så mycket roligare att hålla iordning om man det redan är städat på rummet. Kom hem från ett minibesök hos farmor för någon timma sedan och det första jag gjorde var att packa upp väskan och lägga tillbaka allt, då menar jag allt, på rätt plats. I vanliga fall släpper jag ner väskan någonstans på min, förmodligen redan överbelarmade, matta och så låter jag den stå där i x antal dagar tills antingen pappa, Kicki eller jag själv (oftast är det pappa och Kicki ) anser att det är dags att röja iordning lite. Så jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv just nu. Har bestämt mig för att jag verkligen ska försöka hålla det snyggt och fint nu, en gång för alla ;)

Snart är det dags för step med Karro, me like :) Sen ska jag nog åka till Lisa en sväng och låna lite kläder tills nästa vecka.

Puss så länge..

Tack för idag! Fast nu vet jag att min plats inte är längst fram ;) Fick lite prestationsångest, haha.

2009-11-03 20:19:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12