Chilldag

2009-05-26 / 12:29:29 / 0kommentarer
Idag har jag haft en lektion, kemi-breddning, mellan klockan 8.00 och 8.50. Resten av dagen är jag ledig :) Känns inte helt fel med chilldag!
Hitills har jag hjälpt Lisa med hennes naturinlämning och så har jag pluggat på mitt naturkunskapsprov. Detta gjordes givetvis ute på altanen i det vackra vädret. Molnen som sedan kom gjorde att min dag blev aningen sämre.
Vi begav oss upp till skolan för att äta lite och sedan åkte jag, Lisa, Frida och Jocke till McDonalds för att fika :) Trevligt värre!
Nu är jag hemkommen igen och sitter och väntar på att solen ska komma fram igen så att jag kan gå ut och steka.

Ikväll blir det förmodligen studentferre i Plantis, minigolf :) Uttagningen sker hemma hos Bore klockan sex, vi ska tydligen toppa laget. Finns ju då några vinnarskallar i Nv3a. Efter minigolfen och innan Plantis blir det picknick om vädret tillåter. Blir nog trevligt ikväll!

Nej, nu ska jag gå och vila lite, jobbade stägning igår och jag känner att sömnen börjar bli lite för lidande nu. Hoppas att solen återkommer snart!!

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12