Slödag

2012-01-15 / 21:53:58 Vardag / 0kommentarer
Kvällen igår blev väldigt lyckad, dock ingen utgång för min del. Låg och kollade på en film istället samtidigt som jag väntade på att Corinne skulle komma hit efter Oscars. Tydligen hade det inte varit så roligt och jag hade inte missat så mycket så det var väl "tur"!
Idag har varit en riktig slödag. Jag och Corinne kollade på en riktigt bra film efter frukosten, The Great Debaters hette den, rekomenderar den starkt! Sen blev det pannkakor hemma hos Madde innan vi gick för att se på en Wic-match. Tyvärr förlorade de, men vi hade en trevlig stund ändå, skönt att komma ut och göra något. Väl hemma bestämde jag mig för att kolla på Dear John, var ett tag sedan och jag minns inte att jag grät så mycket som jag gjorde idag förra gången... Men men, vissa dagar är man mer känslig! Riktigt bra film iaf :)
Nu blir det sängen, har presentation i Stoytellingen imorgon och då måste jag vara utvilad!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12