Jul och nyår

2012-01-09 / 21:47:45 Vardag / 0kommentarer
Efter tre veckor av "ledighet" är jag tillbaka i Varberg och tagit tag i livet igen! Har verkligen haft det toppenbra och bara njutit av att kunna umgås med vänner och familj. Julafton firades i Ljung och det var hur mysigt som helst, roligt att fira riktiga julen med släkten på Kickis sida. I mellandagarna var jag i Jönköping några dagar och shoppade på mellandagsrean, eller jag shoppade men det var inte mycket utav det som var på rea :P Hittade iaf massvis med fina kläder, lite småplock, en hårtork (som var julklapp från mammsen), ett armband osv. Innan det var dags att bege sig till Södertälje för att fira nyår så hann jag med att träffa syster och hennes man samt lite vänner :)
I Södertälje var det verkligen kanoners. Stugan var jättemysig, vi spelade massa roliga spel, lagade jättegod mat och bara tog det lugnt! På tolvslaget lystes hela himlen upp av fyrverkerier och jag fick en nyårskyss av min fantastiska pojkvän <3 Kunde inte ha varit bättre!



Hade som tur var min nya fina mössa med mig så att jag inte frös om mina öron när vi stod utomhus :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12