Söndag

2012-04-15 / 21:09:51 Vardag / 2kommentarer
Fixarsöndag har jag och Micke haft idag :) Har röjt upp i sovrummet, hallen, köket och vardagsrummet och stuvat om lite gejjer samt burit upp massa på vinden. Skönt att ha fått lite mer ordning! Kvällen har blivit väldigt datordominerad, jag har arbetat på metodrapporten med Johanna via Skype medan Micke och Jonas sitter i köket och arbetar med Boardlifes hemsida. Har dock hunnit med att slänga ihop en muffinsats så att vi har något att mumsa på :) Ska nog lämna datorn snart och mysa ned mig i soffan med en kopp te och The Hunger Games: Mockingjay (3:e och sista boken i serien, spännande!)!

Men först kommer en bild på vardagsrumshörnet som jag har parkerat mig i under kvällen :) En del av lägenheten som faktiskt är klar till 99 procent. Resten kommer det bilder på när det är färdigt!

Johanna Bolin

Lägenheten ser verkligen jättefin ut! Längtar tills det kommer fler bilder! =D

Kul med lite uppdateringar, spännande med nästa höst! Du får skriva vad det blir sen till slut. =) Kram!

2012-04-15 21:43:48

Tack! Då lovar jag att vi ska försöka skynda på att få iordning :D Hehe, ibland kan jag :P Verkligen, kan bli precis vad som helst och det är både spännande och lite läskigt, men det blir nog bra till slut oavsett! Självklart! Kram på dig!

2012-04-15 21:48:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12