Måndag

2012-04-02 / 21:33:04 Event Management / 0kommentarer
Nu är det måndag igen och för ovanlighetens skull hade jag inga problem att ta mig ur sängen imorse. Beror antagligen på att det är ljusare på mornarna, att jag har börjat vänja mig vid att gå upp klockan 6 och för att jag tycker att det är så härligt med praktik! Verkligen stor skillnad på att sitta i skolbänken och att faktiskt arbeta praktiskt med något. Idag har det varit en kontorsdag med diverse småfix inför kommande evenemang och happenings. Har ägnat stor del av dagen till att lägga upp kort info om alla utställare som ska delta på Leva & Bo mässan den 13-14 april i Falköping.
Nu på kvällen har jag tvättat för första gången sedan vi flyttade in (på tiden) och läst igenom en metodrapport inför onsdagens seminarie/examination. Snart kommer Micke hem och då blir kräftsoppa med baguette, mums :)

Lite bilder..

Det här superfina anteckningsblocket har jag fått av Emma (fick två andra också, men det här är min favvis). Mycket roligare att skriva plugganteckningar i ett sådant :) Fullkomligt älskar det!
Mitt nya favvote, Gamla Söder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12