Äntligen har jag fått mitt liv tillbaka!

2011-03-25 / 21:16:40 Vardag / 0kommentarer
Den här veckan har varit fullkomligt fullspäckad! I måndags var det sista tentaplugget men man kan ju inte plugga i all evenerlighet så för att få lite distans körde jag tre träningspass; Core, Zumba och Dans Aerobic, så skönt men det kändes i benen efteråt vill jag säga. Tisdagen var det tenta och jag tyckte att det gick helt okej, även fast jag vet att jag gjorde lite småfel. Vår kära vän Corinne fyllde ju 22 år samma dag så givetvis blev det firande av henne med både lunch på Paginini, picknick i Terese gröna soffa och middag på Alberts & Herberts, en riktigt bra dag och kväll! Hela onsdagen spenderades i biblioteket skrivades på litteraturstudien i entreprenörskap, jag lyckades skriva färdigt all fakta vilket var en riktigt bra start! På kvällen när all skrivkraft var slut åkte gick vi och kollade på innebandy match mellan Coach Stina All-Stars och Capricorn, tyvärr blev det 4-17 :/ Hela trosdagen var en enda röra, med farandes fram och tillbaka till stan och försök till att skriva klart arbetet trots härligt bankande på väggarna utanför. Blev ändå en bra dag med en promenad i det härliga vädret och Zumba på kvällen :)

Idag har jag blivit helt klar med arbetet och det skickades in ungefär en timma innan man behövde, så skönt! Jag och Johanna firade genom att äta en riktigt god lunch i Campus restaurangen innan det blev två timmars våffelförsäljning. Som vanligt en fredag så var det inte så mycket folk, men det var trevligt ändå. Jag tyckte att jag behövde nya skor så när vi var klar tog vi en sväng förbi Din Sko, där införskaffade jag två jättefina tygskor <3 (Bild kommer..) Johanna skulle inte köpa något, men även hon lyckades hitta två par skor ;)
Nu är det Lets Dance-finalen som står på schemat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12