Midsommar 2011

2011-06-25 / 14:29:51 / 0kommentarer
Igår var det Midsommarafton och den spenderades hemma hos Corinne i Lejet! På dagen var vi bjudna på midsommarlunch av hennes föräldrar och sen senare anlände resten av Corinnes kompisgäng och då var det fest som gällde! Som vanligt kan man ju inte räkna med att vädret ska hålla, därför hade de fixat ett stort indiantält som vi satt i hela kvällen. Det höll faktiskt upp hela kvällen, dock var det väldigt blåsigt. Var iaf hur mysigt som helst att sitta inne i tältet! Och så är det ju alltid härligt att umgås med mina två favvisar, vi hade så sjukt roligt :D
Det enda som var lite surt var att jag hade lyckats dra på mig en rejäl förkylning som involverade både halsont, huvudvärk och eventuell feber, men inte lät jag det stoppa mig! Vilket har resulterat i att jag knappt kan prata idag, haha :P

Nu blir det filmtittande hela dagen och ikväll när Madde kommer hem ska vi fortsätta kolla på mer film, en riktigt innesittardag. Hade vädret varit bättre hade man kanske kunnat vara lite ut, men det är mulet och tråkigt så det är inte så motiverande att gå ut...












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12