Back in reality

2011-01-31 / 21:21:11 Event Management / 0kommentarer
Nu är man tillbaka i verkligheten igen, och det med basta! Har insett att de här två kurserna kommer vara riktigt tunga, det är så mycket som ska göras och det är jättemånga föreläsningar (i förhållande till tidigare)...  Idag var det föreläsning med en av författarna till en av böckerna som ingår i vår kurslitteratur, riktigt intressant faktiskt och underhållande! Jag känner att jag vill jobba med mitt kreativa tänkande för just nu är det kasst, haha!
Tanken var att jag skulle träna efter skolan men när jag vaknade imorse kände jag mig inte särskilt kry och så hade jag ont i hela kroppen, både från resan och mitt lilla fall ner för hela trappen igår (jag har verkligen världens otur just nu)! Eftermiddagen har spenderats till plugg och nu blir det tv och försöka-bli-frisk resten av kvällen :)


Idag blev det cykel till skolan för första gången på länge :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12