The Call

2010-12-15 / 15:27:56 Vardag / 0kommentarer
Jag har gått och blivit sjuk igen, skräll! Eller blivit sjuk igen är väl inte helt korrekt, jag är ju lite småsjuk hela tiden och då och då blir det värre så det är det som har hänt.. Blir så oerhört trött på detta!!! Vill bara bli frisk och orka ta hand om saker och träna och inte hela tiden känna att jag är svag :(
Så idag har det blivit en "inte-göra-särskilt-mycket"-dag. Började med att kolla på X-men 2, sen satt jag framför tv:n nere hos Madde som ska åka till Sthlm idag, I´m gonna miss her! Vid kvart i tolv tog vi bussen till stan och jag handlade lite mat. Efter det gick jag till Johanna och fikade och pratade om vad vi tycker vore kul att göra med WEST aktivitetsgrupp nästa år, det var mysigt! Sen hängde jag med henne en sväng på stan innan det blev buss hem igen, orka gå! Nu ska jag försöka plugga lite, känns inte som att det kommer gå så bra med tanke på den sprängande huvudvärken jag har. Men iofs, om De fyra musketörerna på Längan har pluggat idag så ska jag banne mig också göra det, haha!

Dagens låt: The Call - Regina Spektor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12