Back in Varberg

2010-12-12 / 16:42:30 Vardag / 0kommentarer
Nu befinner jag mig återigen i Varberg efter en helg hos farmor och farfar :) Det har varit fullt upp hela helgen, i fredags bar det av först till Fkp där jag hoppade in i familjens bil och så körde vi vidare till Skövde där det blev julshopping med alla syskon. Sen fortsatte vi färden till farmor och farfar i Hammar. På lördagen var det dags för farfars 70-årskalas. Det kom så mycket folk och det var fullt upp hela dagen, men det var bara roligt! Något som är mindre roligt är de ca 2 kilo jag förmodligen har gått upp under helgen, går inte att stå emot all god mat och att det var öppet hus med mat framme hela tiden gjorde ju inte saken bättre, haha :P Nu börjar jag bli frisk så dessa två kilon ska snart vara ett minne blott ;)
Ikväll blir det filmkväll hos mig och Madde, vi ska se Paranormal Activity 1&2!!!!! Att jag har gått med på det här är egentligen fullkomligt ofattbart, men vad gör man inte för sina vänner? Jag har fått tillåtelse att blunda hela filmen om jag vill så det ska nog lösa sig, haha!
Nej nu ska jag städa lite med min nya dammsugare som jag har fått av pappa och Kicki :) Har inte orkat släppa hit den tidigare, men nu är den här och det kommer bli så mycket roligare att städa, yey :D
Over and out.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12