Make Up-rådgivning

2012-03-21 / 20:49:39 Vardag / 0kommentarer
Pluggat typ hela dagen och huvudet känns ganska fullt nu, men det viktigaste tror jag har satt sig och jag hoppas att jag kan få ned det under tentan imorgon. Tog en liten paus på eftermiddagen och gick förbi Kicks för att köpa ny foundation. Tydligen har de en kampanj där man kan gå på en Make Up-rådgivning för 250 kronor och så får man produkter till samma värde och eftersom det jag skulle köpa kostade med än det så tänkte jag att det är lika bra att passa på att köra på det också :) Var ju inte riktigt den smikningen jag brukar göra, använder aldrig flytande foundation och brukar inte måla i ögonbrynen, men det var kul att få testa lite nytt!

Reslutatet :)


Försökte plugga lite mer sen på eftermiddagen, men tyckte att det var roligare att prata med älsklingen i telefonen och börja kolla på säsong 1 av
Grey´s Anatomy.. :P Har gjort hamburgare med Madde och nu kollar vi på Sveriges Mästerkock, får helt enkelt bli lite sista plugg imorgon istället :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12