Sjukling..

2012-07-03 / 13:03:50 Vardag / 0kommentarer
Har gått och fått ont i halsen vilket inte alls är roligt :/ Ändå trotsade jag det och tog mig till Falköping igår för att fika med Mickis och fira min lillebror som fyllde hela 10 år!! Stora killen :D Blev tacos, paketöppning och fika, riktigt mysigt! 
Idag blev det ett besök hos tandläkaren där jag fick veta att mina tänder såg helt perfekta ut och jag kunde gå därifrån efter 10 minuter, skönt! I eftermiddag ska jag till frisören och så får jag nog ta tag i plugg ikväll, lever ett spännande liv ;) 
 
Förresten hade vi inflyttningsfest i lördags, vilket var superkul!! Så kul att jag inte tog några kort överhuvudtaget.. inte på våra snygga outfits, inget på den stylade lägenheten (MIcke tyckte det kändes som att vi skulle ha visning ;P) och inga kort på all mat jag hade fixat! Men men, vi hade iaf kul! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12