Sju dagar bakåt

2012-02-21 / 21:57:18 Vardag / 2kommentarer
Har haft fullt upp de senaste dagarna! Hade en supermysig fika med tjejerna på Alla Hjärtans Dag och jag hade bakat cupcakes :) Hela onsdagen spenderades i biblioteket pluggandes på exarbetet, tror att vi gick igenom 12-13 böcker! På torsdagen åkte jag till Jkpg och det blev en resa utöver det vanliga som slutade med att vi fick evakuera det sista tåget då det hade gått sönder och jag kom fram tre timmar efter utsatt tid..! Fick möjlighet att testa snowboard på riktigt för första gången (har haft några halv taffliga försök tidigare) och det var riktigt roligt :) Hade ju två kanonbra lärare som verkligen hjälpte mig att komma igång, tack Micke och Jonas. Nu känner jag mig riktigt taggad inför Sälen! Efter en dag i backen var det riktigt skönt att hoppa i min nya One Piece som jag har fått av Micke i Alla Hjärtans Dag/Sälen/inflyttnings-present <3


Alla Hjärtans-dag mys med tjejerna!




Nio timmars pluggande i biblioteket stod på schemat under onsdagen, lite segt men väldigt produktivt :)




Efter första tågförseningen unnade jag mig pommes frites på Burger King, så värt det!




Första gången jag testade snowboard på riktigt, sjukt kul!




Efter en dag i backen var det skönt att hoppa i min nya One Piece, tack för den älskling <3

Micke

Det var så lite så ;)



Dundersuperhärlig&rolig-dag! Puss

2012-02-23 20:21:49
Micke

Det var så lite så ;)



Dundersuperhärlig&rolig-dag! Puss

2012-02-23 20:21:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12