Fullt upp!

2012-02-01 / 20:31:12 Vardag / 0kommentarer
Har haft fullt upp på sistone med skola, lite jobb och att försöka ta hand om min hälsa! Är lite svårare än vad jag trodde att lägga om min kost samtidigt som jag måste ändra mitt beteende när det gäller stress och liknande eftersom det gör att jag får ont i rygg och axlar, men det är bara att fortsätta kämpa! :)
Igår var en riktigt mysig kväll som spenderades i Appes bastu med tjejerna. Blev givetvis massvis med tjejsnack som alltid, ska definitvit göras om! Idag har jag varit hela dagen i skolan och pluggat inför examensarbetet och metodikkursen. Efter skolan var det Zumba på WEST idrotten, riktigt kul och Madde hade några nya låtar som jag inte hade testat innan. Kvällen blir lugn och ska spenderas framför tv:n för imorgon händer det väldigt roliga saker och då vill jag vara pigg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12