Första veckan

2012-04-02 / 09:21:02 Event Management / 0kommentarer
Nu är första veckan på examensarbetet och praktiken genomförd. Det känns som att det har gått riktigt fort och tiden har bara sprungit iväg! Brukar ju iofs vara så när man gör något riktigt roligt :)
I onsdags deltog Kavat på en visitkortsmässa på Gothia Science Park här i Skövde. Den var till för att man skulle knyta kontkater med företag inom andra branscher och se om man kunde hitta några samarbetspartners. Det var intressant att lyssna på vad alla företag arbetade med och även prata med dem efter presentationen. Jag fick med mig ett gäng visitkort hem :)


På torsdagen skulle Emma iväg på ett genrep efter lunch så jag stannade kvar i Jkpg och arbetade därifrån istället. Väldigt smidigt eftersom allt jag håller på med går att göra via nätet. Under fredagen åkte vi iväg på ett möte om ett evenemang som Kavat eventuellt ska ta på sig att anordna. Väldigt intressant att vara med och lyssna på då jag aldrig gjort det tidigare! :)

Efter första veckan känns det riktigt bra, jag har olika typer av arbetsuppgifter vilket gör att jag aldrig "tröttnar", utan jag får hela tiden testa på nya saker. Sedan känns det så skönt att få erfarenhet inför framtiden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12