Renovering är på gång!

2011-09-19 / 10:14:57 Vardag / 0kommentarer
Just nu är jag inte särskilt nöjd med hur min blogg ser ut designmässigt och är därför inte pepp på att skriva så mycket.. Men renovering är på ingång (när jag har en lugn sekund över :P)! Vet dock inte hur jag vill ha den, får börja söka lite inspiration först :)

Kan ju faktiskt göra en kort uppdatering när jag ändå är här ;) Har spenderat hela helgen i Jönköping där vi firade M' :) Mysigt var det! Tog det ganska lugnt med lite film, shopping, bio och middagar, en riktigt bra helg helt enkelt! Imorse satte jag mig på tåget 05.21 för att bege mig tillbaka till Vbg, har föreläsning idag så kunde tyvärr inte stanna kvar längre. Ska dock bli skönt att få lite ordning och struktur på saker och ting, har varit rörigt både innan och efter Nollning och det är först nu som det börjar reda ut sig lite. Men mer om Nollningen ska jag skriva sen när jag har en ny och superfin design :D

So long!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12