Växjö i helgen!

2011-10-16 / 21:35:22 Vardag / 3kommentarer
Har varit en fullspäckad helg som började redan på torsdagen då jag tog tåget till min pv i Jönköping :) Där spenderades en supermysig dag som mestadels bestod av lekandes med en supersöt liten pojk (M's bästa kompis son), fika och allmänt häng. På kvällen var vi helt slut så det blev bara lite tv-tittande.

På fredag förmiddag tog jag tåget vidare till Växjö för att hälsa på min syster och hennes man. De gifte sig i somras och har nu flyttat till en jättefin tvåa i Växjö, där de båda studerar till lärare. Jag fick mig en rundtur på Linnéuniveritet som de går på, riktigt god mat och så fick jag köra två riktigt roliga, om än lite agressiva, omgångar av Monopol, en riktigt bra fredag! För att avsluta den på bästa sätt kollade vi på Equilibrium, en sjukt bra film som jag redan hade sett, som tur var... lyckades somna efter ca 15 minuter :P

Vi fick finbesök på lördagen av mamma och min prinsessa, hade inte träffat dem på över två månader! Blev en tripp på stan, lunch och fika innan de var tvungna att åka tillbaka till O-hamn. Är iaf glad att jag hann träffa dem överhuvudtaget! På kvällen var G och B bjudna på en inflyttningsfest som jag också fick följa med på. Det var sjukt roligt och de har riktigt goa vänner! Blev många skratt och väldigt sent, så idag är jag helt slut!

Imorse följde jag med dem till kyrkan, de skulle bli välkomnade in i församlingen och det tyckte jag lät väldigt mysigt. Det var det också, trots att jag inte är så van vid att besöka kyrkan. Sen blev det en snabb lunch innan det var dags för mig att bege mig tillbaka till Varberg efter en riktigt bra helg!







Tummen upp för bilder !! :)

2011-10-18 21:21:00

Åh! Verkar som att helgen hos syrran blev riktigt härlig. Kul att det blev så att din mamma och Vanessa kom ner också =) Kram på dig

2011-10-22 01:48:21

Hehe, tack Madde :)



Ja, Johanna, det var verkligen supermysigt och så himla kul att träffa alla :) Kram!

2011-10-23 10:19:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12