Kärlek x2

2011-10-27 / 14:17:20 / 0kommentarer
Begav mig från ett regnigt, grått Varberg till ett lika regnigt och grått Jönköping igår. Dock är det där min älskade pv befinner sig vilket innebär att det faktiskt inte spelar någon som helst roll vad det är för väder! Hade inte träffat honom på nästan 2 veckor, vilket kanske inte är så länge, men det känns som en evighet..... Vi hade iaf en supermysig eftermiddag med besök på högskolan, fika på stan och en tripp till Mac-Huset där jag köpte mig en alldeles egen MacBook Pro, lycka!
Eftersom vi har varit tillsammans i 6 månader (idag) så körde vi lite tidigare firande och gick till Jensens för att äta middag igår kväll. Sen blev det bio efteråt, Contagion, riktigt bra och intressant film! Var verkligen en supermysig kväll <3
Här är en bild på min andra kärlek ;)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha fixat med min dator, köpt ett datacase och en ny väska. Har dock lyckats plugga lite grann :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12