Julstämning

2011-10-27 / 18:41:35 Inspiration / 0kommentarer
Sitter just nu tentavakt med Micke i en megastor sal, och det är en student kvar = lite onödigt :P Har varit väldigt duktig och skrivit färdigt min del i pitchen som vi ska ha nästa vecka samt att jag har pluggat inför tentan! Börjar tröttna lite på det nu och tycker faktiskt att jag är värd att hitta på något annat :) Just nu, tror jag att modevisningen som min kära vän Johanna (och några till från klassen) arbetar med precis har tagit slut, hoppas verkligen att det har gått bra för dem!! Sitter för övrigt och kollar ut genom fönstret på mörkret och inser att det är mindre än två månader kvar till jul, helt sjukt! Tiden bara flyger förbi och snart är det dags för julklappsköp, pyntning och bakning, längtar... Jag älskar faktiskt julen, inte bara för att man får möjlighet att umgås med familjen och för att man får julklappar (;P), utan också för att det är en så mysig högtid i sig. Man bakar massa goda, väldoftande bakverk, man pyntar med härliga färger, det ligger (oftast) vit, härlig snö utanför fönstret, man kan sitta inne o bara mysa, och det är tända ljus överallt, hela tiden! Jag fullkomligt älskar det :D Börjar fundera lite på vad jag ska köpa för julklappar till alla nära och kära, redan köpt en faktiskt. Jag tycker verkligen om att handla presenter till folk, men jag hatar, eller tycker iaf mindre om, att komma på vad jag ska köpa. Det där stadiet innan man har hittat en perfekt present/julklapp är rena pinan, men när man väl kommit på det är det en så härlig känsla :) Tyvärr har man lite begränsningar som student, men det gäller egentligen bara att vara mer kreativ istället :)

Här kommer en super härlig julstämningsbild (dock inte min egen eftersom jag inte lagt över några bilder på min nya dator):
Hehe, kände att detta blev ett någorlunda flummigt inlägg, men det är sådan jag är just nu... flummig ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12