Happy!

2011-11-14 / 21:42:54 Vardag / 0kommentarer
Har haft en riktigt go dag idag; flummig föreläsning, god lunch, tjöt med Madde och Corinne som kom hem från Sthlm, tränat Zumba, chillat och skrivit klart CV och personligt brev! Det enda negativa var att M' åkte till Jkpg och kommer inte hem förens om typ två veckor... fast samtidigt är det bra att han får jobba :) Får se det som en födelsedagspresent när han kommer hem!

Har bestämt mig för att inte bli sjuk eller få ont i min rygg och mina knän mer för jag vill verkligen fortsätta träna! Var så sjukt glad när jag cyklade hem från träningen, log och sjöng högt för mig själv :P Måste vara typ endorfiner som susade runt i kroppen och gjorde att folk vände sig om och stirrade, men vad gör det när man är glad! Maddes pass var riktigt bra idag också och jag tror att det bidrog massvis till mitt fantastiska humör :)

Nu ska jag pyssla om mig själv lite och måla mina naglar för det tycker jag att jag är värd!
Hej svej, leverpastej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12